Winnet Skånes Årsmöte 2016

banner_emarketeer

Den 31 mars är det dags för årsmöte hos Winnet Skåne!

Tid: den 31 mars 2016 kl. 17:30 – 21:00
Plats: Hotel Lundia, Knut Den Stores Torg 2 i Lund

17:30 Samling och lätt måltid

18:00 KVINNA HJÄLPER KVINNA, Queenias Integrationsprojekt. Anita B. Svensson, Queenias verksamhetsledare i Östra Göinge. Anita B. Svensson berättar om deras senaste projekt som vänder sig till utlandsfödda kvinnor som får mentorhjälp av Queenias företagsamma kvinnor.

18:30 Samtal om nätverksbyggande – Katarina Erlingson, ordförande Winnet Skåne. Katarina Erlingson leder ett samtal om nätverksbyggande och hur man hittar styrkan i ideella nätverk. Konkreta exempel från olika organisationer lyfts fram. I panelen finns både representanter för Winnet Skånes medlemmar och personer från andra ideella organisationer. Även publiken får möjlighet att kommentera och diskutera.

klubba_rgb

Årsmötesförhandlingar. Gäller endast medlemmar, se nedan.

20:30 Ungefärlig tid för avslutning

Välkommen med din anmälan! till Soledad Gnosspelius senast den 21 mars via epost till soledad.gnosspelius at winnet.se. Ange namn, kontaktuppgifter, vilken medlem du representerar och eventuella allergier/kostönskemål. Medlemsavgift betalas via tidigare utsänd faktura. Nya medlemmar kontaktar Winnet Skåne för ansökan om medlemskap i god tid före årsmötet. Tidigare medlemmar kan även betala avgiften kontant vid årsmötet. Årsmötet är kostnadsfritt.

Välkomna!
Styrelsen Winnet Skåne